Babáról

Márkatörténet

A Baba márka 1920 óta van jelen a személyes tisztálkodásban, így mindennapi életünkben.

regi szappanokA ’90-es évekig szappannal, olajjal, krémmel és hintőporral kényeztette a babák bőrét, 1997 júliusára ebből egyetlen termék – a Baba szappan – maradt meg.
Ekkor került a márka az Unilever, vagyis a mi tulajdonunkba.
Ettől az évtől kezdve folyamatosan bővült a kínálat a fogyasztói igények figyelembe vételével és immáron az egész család számára kínáljuk termékeinket.

1999-ben Baba tusfürdőkkel bővítettük a repertoárunkat, majd az évek folyamán sorra megjelentek a Baba habfürdők, testápolók, samponok és dezodorok is és mára már külön férfitermékek is állnak a vásárlók rendelkezésére.

baba range_0.jpg

2012-ben „ÚJ köntösbe” öltözött a Baba márka, modernebb, letisztultabb csomagolást kaptak a termékek.
Mostantól tehát új csomagolásban, de a jól megszokott, kiváló minőségben pompáznak a Baba termékek a boltok polcain.

Baba. Gyengéd ápolás, 1920 óta!